ANNA nas..



så som patrik så snällt kallar det .. istället för ananas hehe.. ligger och är glad över att jag tog med min mina älskade ananasgodisbitar hem .. har inte hittat dom någonstans förutom på Mat Dax i Högdalen haha dock har jag inte heller sett godisprinsen någon annanstans helle :o finns väl säkerligen bara inget man lagt på minnet .. hehe

Hade ju tänkt baka kladdkaka tidigare.. Men det gick ikke .. vi hade inga ägg kvar hemma :s lillebror har ätit upp över 30 ägg under helgen .. hur han nu lyckats med det, han måste ju ha använt dom till att kasta på dörrar eller dyligt .. i vilket fall .. så är jag då glad över att jag tog med min godiset .. så att jag har något sött att smaska på när jag ligger här i min ensamhet .. haha ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0