Älskade du !

Patrik jag tycker om dig så otroligt mycket och hoppas att vi kommer få en underbar framtid tillsammans .. här i gävle i vår det blir bara en början på vårat liv tillsammans .. jag längtar så mycket allt är så himla underbart med dig, jag är helt hopplöst kär i dig det är jag verkligen .. Jag tror på oss jag tror på att vi kommer att hålla för alltid .. jag ska och kommer aldrig att sluta tycka om och älska dig bby ..
du är inte bara kärleksfull och underbar .. du ser så jävla bra ut dessuom så det gör ju det hela så mycket bättre .. jag verkligen älskar att se dig stå där i duschen med mig när vattnet rinner över din otroliga kropp , hur handduken hänger lätt om dina höfter .. och hur sexig du ser ut i dina kalsonger ..
du är så vacker när jag ser dig komma och gå emot mig från tåget i princip varje fredagskväll .. jag tycker det är helt underbart hur min hand känns så liten och trygg i din ..
hur du alltid vill hålla mig i handen ..
känna dina läppar mot mina är en helt underbar känsla som får det att pirra i hela kroppen ..
bara av att tänka på dig känner jag mig yr och hur det flaxar fjärilar i magen på mig ..
du och jag älskling du och jag ..

JAG ÄLSKAR DIG PATRIK ERIKSSON


Kommentarer
Postat av: Patrik

=) <3 Älskar dig Hanna. vill vara dig nära absolut hela tiden<3

2009-11-04 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0