090519



Sitter här på sängen och spelar lite Plants VS zombiez .. hur ruuuligt som hellst är det .. spelar det .. som jag till och från kollar på OC , eller spelar sims .. jag skiftar liksom lite smått sådära .. sedan är jag nere och hjälper mamma titt och tätt med .. kör lite som på ett cirkel schema här .. haha



Sedan när W kommer hem blir det att kolla på GG , OTH och two and a half men JIPPIE :D det kliar i finngrarna nu .. för att jag inte ska trycka igång det här .. det är sjukt svårt att vänta kan jag lova er .. jag vil ju kolla bums .. men ikke som ikke .. jag kommer behöva vänta tills W kommer hem om MÅÅÅÅNGA timmar .. hur ska jag klara detta ? det är ju hemskt illa .. 

Nu ropar visst mamma .. så jag antar att cirkeln funkar som den ska .. >< haha




Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt! Så himla snällt sagt av dig :) jätteglad blir jag av att höra det :D



Kramar Från Foki

2009-05-19 @ 14:47:18
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Linda

Eller hur :D

2009-05-19 @ 17:40:33
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0