090511



blev inget bloggande igår .. kom helt enkelt inte in på bloggen .. :S något knas var det och jag gillade det inte .. men men ..

kan ju berätta lite om helgen och sådant .. det blev festa på lördagen .. först så kom Thomas hit och vi satt nere och drack lite vin och sådant .. snackade .. sedan hoppade vi på bussen och for in mot staden .. träffade pappa och sådant .. i varje fall jag bestämde mig för att spendera kvällen med honom .. och tur var väl det för folket försvann ifrån mig .. så det var bara för mig att leta reda på pappa igen hehe ..
gick omkring lite på stan och sådant .. träffade gamla och inte så gamla vänner och bekanta .. hamnade på Lucky där jag träffade Johanna .. dansade omkring lite och så med henne ... försvann sedan till Bilagan och spelade black jack och härjade .. träffade lite släkt och sådant hehe .. vid stängning så gick vi mot stan .. stannade till på subway och åt natt mat .. eller för mig blev det de första målet på hela dagen hehe . .stod ute där ett tag ..sedan så kom några och hämtade oss åkte runt lite och sådant .. vid halv 4 ungefär vad jag hemma hos W .. där han låg och snarkade ..

söndagen eller ja igår .. vaknade upp hos W hjälpte han att städa lite och grejsa .. fixade till mig .. aah .. som sagt var där ett tag . sedan så fick han köra hem mig .. eller en sväng förbi donken sedan hem till mig..  fick en ISKALL hamburgare från donken igår ! ! fy skämms .. !
Låg hemma och pillade med datorn .. kollade på serier och sådant .. fram till en 6 kanske .. då  W kom och hämtade mig igen .. åkte och lämnade in ett CV .. och hyrde film .. The signal .. den var rätt udda .. men endå bra måste jag ju säga ... när den var slut så såg vi Miraklet vid St anna W gillade inte den alls .. men jag tyckte den gick att se på .. det är då ingen film jag ser igen .. men ah .. en gång sådär gick ju an .. efter den filmen blev det bums i säng .. jag höll på att frysa ihjäl och mådde inte alls bra ..

Imorse så vaknade jag hemma hos honom .. satte mig och tankade hem en film och åkte sedan hem till mamma .. tog självklart med mig filmen och har kollat på den nu sådära ...The Clique - Inne till varje pris det var en sådan dära typisk "tjejfilm" jag har sett bättre och jag har sett sämre .. tycker att den var lite väl kort dock.. men när jag sedan kollade hur lång den var .. så var den visst helt normal .. den var ca 1,30 lång .. vilket är normalt ju .. men det kändes som att jag kollat i ca 20 min kanske >< haha

Aja nu ska jag nog gå till kiosken och köpa mig något gott tror jag .. det känns som att jag behöver det .. idag har jag ingen aning om vad jag ska göra .. lite tråkigt tycker jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0