090509



Idag är det Cruising .. och jag är väl den enda som inte ska dit .. ska hålla mig hemma framför datorn med en påse chips och cola typ ..

Igår så sprenderade jag kvällen med W .. pratade kollade på film och sådant .. gick väl sådär antar jag .. kunde gått bättre kunde gått sämre .. jag  vet inte hur jag mår jag vet inte hur det känns .. vill bara lägga mig ned och grina så som jag gjort hela morgonen och natten .. men det får jag tydligen inte ..

Är hemma nu i varje fall .. för han skulle vara med gugge ..ingen aning om vad dom ska göra .. snacka skit som de fruntimmer de är eller liknande typ .. haha ..

det är rätt fint vädet ute .. men jag känner absolut inte för att gå ut .. vill krypa ned under mina täcken och bara glömma .. bara försvinna ...

kommer det någonsin att bli bra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0