090507



God morgon och god förmiddag

Vaknade upp strax före 10 här nyss .. så jag sitter här och är alldeles trött och sliten , men det får jag vara .. för jag har haft en lååååååång natt här ja .. somnade strax efter sju imorse .. närmare halv 8 typ .. inte alls trevligt tycker jag .. har legat och stirrat ut genom fönstret och städat här hemma inatt ja .. för jag har albsolut inte kunnat sova ..
konstigt tycker jag .. då jag var ute och gick , snackade och spelade pricken med Robin igår kväll .. kom väl hem vid 00 inatt ... och då var jag sjukt trött och sliten .. men nej inte gick det .. lade ifrån mig datorn för att ögonen höll på att falla ihop YES tänkte jag .. Men Ikke som ikke .. inte fan fick jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0