090506



sitter här nu har kollat klart på oth idag eftersom att de inte blev av igår .. även kollat på O.C hihi .. men just nu sitter jag och kollar på Hugo när han springer fram och tillbaka överallt här på övervåningen .. ska snart ta och se på 90210 och drömma mig bort lite .. väntar på att mamma eller lillebror ska komma hem så att jag kan lägga mig ned och försöka sova .. eftersom att det inte blev något av med det inatt .. har ingen ork till något just nu känner jag .. livet suger och  det är liksom bara så som det är .. ursh ..

Idag får jag allt se vad som händer och fötter .. känner verkligen inte för att göra ett dugg .. skulle behöva röja undan på mitt nattduksbord .. och dammsuga på mitt rum .. känner att det är alldeles för tungt att andas här .. tur att jag har min fläkt och att det är varmt så att jag kan ha fönstret öppet utan att frysa ihjäl .. nog för att jag i denna stund nästan hade föredragit att frysa ihjäl ..

Nej ska ta och lägga mig och krama mina endå närhet och den ENDA som lyssnar på mig i ur och skur .. medans han och jag kollar på 90210 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0