Sova ?



Fan  svårt som tusan att sova märker jag.. har ju sovit själv en natt på ca 2 veckor nu ensam..resterande har tillbringats i goda vänners sällskap ..känner att jag börjar bli lite bortskämd igen när det gäller att sova själv eller ikke .. inte alls något vidare bra.. jag som var så duktig här ett tag .. så går det bara utför för mig igen .. NOT GOOD !!

Tänkte bara påpeka en sak .. att jag fått present idag .. presentkort .. av W .. som han så snällt ska vara med och inlösa .. då han vill ha "lite" att säga till om .. eftersom att han inte hade en blekaste vad som han kunde köpa mig .. då han och jag inte är tsm längre .. som ingen kan ha undgått att missa .. Eller ?! aja .. tjatade lite smått på honom med ..och fick veta att jag ska få present kort på Bio med.. och något annat .. som jag inte har en blekaste om .. men jag har typ ont i magen .. jag HATAR överraskningar.. menar det finns en anledning till att jag alltid vet vad jag ska få när jag fyller och dyligt .. och varför jag brukar be folk att inget köpa till mig ..

Men i varje fall .. jag är nervös..om ca 18  timmar får jag reda på vad det är .. om jag inte lyckas pressa det ut ur honom imorgon på sms eller dyligt .. menar jag lyckades ju så att jag fick en idag .. och även veta en idag med..bara en kvar ..ojoj..

Men ah.. Jag måste nog dra av en refräng eller liknande här.. för jag är så sjukt trötter  att jag snart dör ..Eller något i den stilen typ åtminstonde .. jag måste ju vara piggelin tills imorgon .. då jag ska leka med Fäägiiten .. och sedan bli underhållen utav W på kvällen.. hihi ..


Vad händer i helgen då gott folk ? !

SOVGOTT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0