När allt skiter sig ..



Allt är skit .. inget är bra.. låt mig bara vara ... fast ah .. vem skulle komma och störa mig .. ?! det finns inte en enda jävel som bryr sig alla bara skiter i .. jag existerar inte för en enda jäkel känns det som ..allt går bara utför och inget kan någonsin bli bra ..så är det precis som det känns just nu .. jag pallar inte detta .. lägger mig ned och väntar på att dö bara .. varför inte liksom .. ?! vem stoppar mig.. Nej precis INGEN! för INGEN bryr sig .. alla bara skiter i ..

Ingen vill vara med mig .. alla avskyr mig..jag är tjock , ful , äcklig .. dum i huvudet .. ensam .. inget är bra .. exakt inget alls .men varför skulle något vara bra liksom ? ingen som vill att det ska vara bra för mig.. för hade någon velat det .. hade jag gjort något nu .. istället för att legat på sängen med ett ansikte blött utav tårar ..

Varför är det ingen som bryr sig .. varför är det ingen som vill torka mina tårar ? få mig att le ? kramas ? skratta ? bara se en enkel film med mig.. ? varför bryr sig INGEN .. ?!?!?! är jag en sådan hemsk person ? är det verkligen så ..

Folk bryr sig så lite om mig att dom inte ens kan besvära sig att svara på ett sketet sms .. men det är ju bra ..dom visar ju vilka som finns där och vilka som inte gör det .. och det är TYDLIGT att INGEN finns .. att ingen alls finns här för mig ..

Tror alla att jag är glad att jag är på topp ? att mitt liv är gnistrande .. är det den fasaden folk ser? varför är det så ? .. det är aldrig någonsin någon som frågar en enkel fråga som
-Hur mår du egenterligen ?

och är det någon som väl frågar den .. så vill dom endå inte höra svaret .. för det är det ingen som skulle orka .. det är verkligen så .. INGEN skulle orka .. och inte heller bry sig för att vilja höra svaret ..


Ska fortsätta kolla på Underworld Rise of the Lycans helt bra film .. värd att se .. speciellt en kväll som denna .. då man endå ligger hemma och gråter medans resterande är ute och festar och bara tänker på sig själv !


Kommentarer
Postat av: Natha

Då ska du se hur de är när man har barn :P Alla antar att man inte kan för man har ju barn nu ;O Varför ens orka fråga om man vill med ut liksom? :P



Men även innan jag fick barn kände jag faktiskt som du då och då och de tror jag alla gör.



Jag har däremot lärt mig att varannan vecka njuta av mitt eget sällskap och skämma bort mig själv ;) haha

2009-03-07 @ 22:13:07
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Sofie

men Hanna då...såååå fruktansvärt kan väl allt ändå inte vara???



Jag tycker att du ska ta och rycka upp dig och komma hit någongång och hälsa på dina "små" kusiner...



Ta hand om dig....kramkram//Moster

2009-03-08 @ 08:39:24
Postat av: lillebror

-krama om- :(

2009-03-08 @ 12:20:44
URL: http://http://niklaslov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0