Läskiiiiiigt ...



Stoppade i laddaren till min mobil.. sedan direkt då ringer det i mobilen .. och vips .. allt blir bara svart på den .. det funkar att ringa till den och ringa med den .. men jag ser inget på skärmen .. :S




Detta måste ärligt vara både den bästa och den sämsta mobilen jag någonsin haft .. jag är helt kär i den och bara älskar den totalt typ .. trots att den går sönder titt som tätt ... allt blir fel på denna knas mobil .. jag borde införskaffa mig en ny .. men jag vill inte .. för jag trivs med denna .. har dock inte hittat någon som riktigt passar mig .. förutom en .. som inte har kommit ut ännu .. så ser knapparna lite ut som att jag inte skulle gilla dom alls .. men ah .. annars är "stilen" på mobilen typiskt mig ... får ta och undersöka denna när den kommer ut .. borde väl göra det snart antar jag .. men ah .. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0