Helgen..



Den överlevde jag .. Utan problem dessutom ..!

Var ju som sagt fest ute i skogen .. och det vart som så att det bar ut på fest båda dagarna .. det skulle ju ha blivit bio på lördagen men Edvall taggade så vi drog ut och festade en dag till .. menar någon gång ibland skadar väl inte ;P hihi ..

Tok skönt folk var det då där ute .. massa nytt vissa hade man ju träffat på förut och det var skönt att det fanns blandat med folk !

Har inte så mkt att skriva .. jag orkar inte .. är lite upptagen , håller på att pillar lite med mina Cvn och grejs .. ska på något info möte om något jobb som man kanske borde hoppas på att få eller liknande.. hiih ..


aah just ja .. var fan på bio igår.. med W Watchmen såg vi .. så jävla bra film .. ! den blir det att glo på mera gånger.. då man inte är allt för trött som jag var igår.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0