Värme

Ligger inne i den bästa fåtöljen.. Och kollar ut genom fönsterväggen på mormor och morfar som ligger ute och lapar sol och plaskar i vattnet.. Men det är på tok för varmt för att jag ska kunna orka vara ute i denna hetta .. Jag känner dock att jag måste ut och bada snart.. Men först måste jag få bort min huvudvärk och min trötthet.. Eller det är inte trötthet heller utan bara extrem utmattning.. Har inte sovit mycket alls inatt folk har haft fest kört med bilar härjat runt och fåglar har kvittrat massvis telefonen har ringt åtskilliga gånger och hela natten har bara varit fel.. För på toppen utav allt var det mygg i mitt rum. . Fan vilket klagoinlägg detta blev då haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0