Pool..

Ligger eller tja jag sitter och guppar runt i poolen nu. Rätt så härligt är det faktiskt om det inte varit så jäkla varmt i vattnet .. Det svalkar inte ens ju :( Ursh.. Och imorgon åker jag hem.. Rätt så skönt att komma hem till en härlig säng Hihi... Ska hem och leka med G har jag faktiskt bestämt eftersom att han är hemma från p&l nu :-D göra en rejäl inpackning måste jag göra dessutom allt klor är inte alls bra för mitt hår .. Känner mig lite halvt som en ris buske nu ja xD finns en till som jag bara måste träffa nu typ bums när jag kommer hem ;) Hihi...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa snart är jag hemma :D

Gud vad härligt det låter! Här är det varmt men typ noll sol :P <3

2009-06-28 @ 16:40:06
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0