jag döööör



Jag kokar över. . dör fullständigt .. fan är det för fel på folk som inte vill åka och bada :S
är det bara jag som är vettig i skallen eller hur är det egenterligen ? .. fan fan fan .. jag blir galen funderar på att dra någon i öronen tills den får vett nog att följa med mig ..

Min sommar kommer att gå under om jag inte får bada snart .. är det meningen att jag ska behöva vara hos mormor och morfar för att kunna bada eller ? ursh . det är inte ens någon som vill följa med på nattbad eller kvällsbad .. varenda jäkel har något fel i skallen tror jag :P haha

Snart kommer visst Cicci förbi.. sedan lite senare ska jag till Gugge och kolla på film .. hiih

Kommentarer
Postat av: sussie

kom och bada med mig =)

2009-07-02 @ 01:28:42
URL: http://rockabillysusie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0