Bilfärd

Sitter i bilen med mormor och morfar just nu ja.. Har hållit på att lyssna på michael jackson i typ en halvtimme nu.. Spelar och pratar om honom överallt.. Så man ska väl typ skriva RIP eller något i den stilen :p han har ju trots allt vissa bra låtar .. Igår så var jag ute i solen hela dagen precis hela ! Kan ju säga att jag är BRUN men endå så är jag massor med bränd på vissa ställen :( blir en liten vila från solen idag då jag följde med dom för att kolla på en bil.. Då jag inte fick tag på en viss som jag hade tyckt skulle kommit hit och hållit mig sällskap under dagen.. Men det blev ju inte så.. :( därför följde jag snällt med mormor och morfar för att kolla på bil.. Jag håller verkligen på att somna just nu dessutom :( Ursh jag är rätt trött faktiskt.. Saknar dig... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0