Jävle regn och rusk

 

 

 jag är våt .. verkligen våt .. jäkla regn att blöta ned mig .. jag älskar regn visst , men jag hade älskat det ännu mera om det inte varit så vått .. typ som snön när det snöar så fint .. lika är ju regnet .. dock blir man våt av regn och inte av snö hur kommer det sig .. ganska tråkigt tycker jag .. okej jag vet hur det kan komma sig men endå .. varför måste vatten vara så vått liksom .. vore det inte bättre om det typ regnade skumgummi ? eller något i den stilen i varje fall

 

om ca 50 minuter fyller tvillingarna Fäägiit år så GRÄÄTTZ till dom sådär lite i förskott haha .. kommer nog säkerligen säga grattis både en och två gånger .. men endå det är lika bra hiih 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Inte särskilt än så länge, buhuu :(

2009-07-11 @ 18:02:13
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0