Helgen ..



Fredagen -  Jag och sabiina åkte ut till Marma för att ha lite festligheter med Micke, Micke och Markus .. sedan kom skalle och Nicklas dit med :p hihi drack Cider och badade .. massa mys och härj :D hiih

Lördagen - Halvt sliten .. upp in till gävle .. inta frukost på MAX, Sedan hem till sabiina för lite saxning och färgning på henne :D låg hemma på hennes säng och hade lite ögongodis att kolla på haha ..orkar inte skiva allt för mycket jag har för ont i hela kroppen .. men i varje fall hem till mig .. saxa mig lite granna med .. fixa oss .. dricka alkohol och sedan bar det iväg över till Rolle .. AHHA ..
där det var massa folk som var fulla som kastruller .. vart en helt galen härjvkäll kan jag ju säga i varje fall .. spyor , krossning av flaskor , bord som brakade ,. badning i gavleån , taxiresor hit och dit , vinintag , pussar och kamkalas haha
Jag, Rolle,Dennan och Simon badade i ån i varje fall :D och Rolle jag och Dennan är lite bättre än alla andra  för vi hoppade från bron ett xantal gånger :D ihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0