Hårblås



Någon mera än jag som tänkt på att det går otroligt segt att blåsa håret med hårblås .. det tar ju minst en 45 min eller sådär .. och då menar jag verkligen MINST .. det går ju inte .. okej det är väl bättre än dom där 3-5 timmarna det tar om jag inte blåser det men endå .. sjukt segt när man känner att man har brottom ..

ska fixa mig nu och ned på stan för att köpa typ en kjol eller klänning till ikväll känner att jag inte har ett dugg att sätta på mig liksom :s vad är det för fel .. varför har jag inga kläder .. jag ångrar lite nu att jag gått ned så pass som jag gjort endå .. förut hade jag hur mycket kläder som helst nu har jag inget .. lite jobbigt men ah ..
vill man vara fin får man väl lida lite pin eller hur .. tur att det är mammas och inte min plånbok som får svida i varje fall : )

som sagt ska köpa en kjol typ och sedan traska vidare till Sabiina och tvinga henne att käka glass med mig :D hihi .. eller milkshake .. oooh Göttans :D

Sedan hoppas jag på att en viss hör av sig för att träffa mig idag .. orkar inte vara ledsen längre :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0