full fullare Hanna ?



 Har nyss duschat och sådant .. pappa kom och häntade mig hor Frida för ett tag sedan så åt han och jag korv och sedan åkte vi hem ill mamma ..

Kvällen har fan varit bra haha .. började jag sabiina och cicci här .. hur många är det som tror jag ljuger nu .. du linda typ .. tror du jag talar sanning :d haha att jag cicci och sabiina skulle umgås i samma rum ? :D

vi satt här och drack gift ( marinella) sedan åkte vi till stan .. lämnade lite saker hos bokis . gick till stan .. drack någon drikn ..sedan berggrenska .. och sun som de heter nu på sommaren ,,, vart fan den nu är ..
Saviina och jag blev bjudna av Henke .. någon som gick i hennes klass förut .. dansade lite med han och Robert .. haha .. sedan hittade jag paaaaatrik :D hihi så då blev kvällen genast mera intressant haha .. hanmade på efterkepa med han och henke och frida .. hade kul som faaaan måste jag säga ..

kanske ganska uppenbart när jag kom nyss hem hihi ..

men men aah ..
ska väl typ sova nu ..

Enda negativa med kvällen är ju då att jag tappat bort mitt nya fina armband .. kanske lika bra det ? då ingen orkar sätta på mig de och jag är för korkad för att kunna själv .. haha

Imorgon ska jag träffa en viss .. hoppas de går bra som fan då .. !
och hoppsa på att papps kör ut mig .. harar bussfan ..


SOV GOTT !!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha :) Jag är i sverige nu :) Lååångt nere i skåne, du får gärna komma o hälsa på ;D

2009-07-10 @ 19:52:31
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0