En ny dag



Godmorgon gott folk..

Detta är en ny dag därför måste jag ta nya tag .. är det inte så som man säger ? sov knappt något inatt ja .. kollade på klockan då var hon väl sju och de var sista gången jag minns för sedan somnade jag .. och vaknade strax efter 10 snåret nu här .. ursh .. visst jag sov "länge" nu på morgonen .. men hur mycket har jag lyckats sova då ?


Ursh fy fan kan du sluta göra såhär mot mig ? jag blir bara så ledsen förstår du inte det va ?

ska kolla på film nu och fixa lite grejs under dagen sedan ska jag leka med Gugge så får vi se om han kan muntra upp mig en gnutta kanske .. tror inte att det kommer gå men vi får väl hoppas ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0