En Utmaning

Jag blev utmanad av LindaN


4 av mina favoritprogram på tv just nu.
  • Gossip girl
  • One Tree Hill
  • Desperate Housewifes 
  • Entourage  - Eftersom att jag inte kollar på Tv .. Så tog jag mina bästa serier istället ..
4 saker jag gjorde igår.
  • Gick på Hockey
  • Festade Med Cicci
  • Nästan hoppade i ån
  • Lärde mig att Skoog är livsfarlig att åka med :P
4 saker jag ser fram emot.
  • Att mamma snart reder ut mina gräsliga tovor
  • Sova
  • Att LindaN kommer hem detta år
  • Sommaren
4 av mina favoritrestauranger.
  • Resturang Kina
  • Håkans - Dock är det väl mest bara hämtmat menmen
  • Amigo - Förtjänar sig en Fet plats här ..
  • Donken - HAHA blev inte så mkt resturanger .. men men .. God mat
4 saker på min önskelista.
  • Massvis eller Högvis utav pengar !
  • En Ny kamera !
  • Vet inget mera
  • Vet inget mera
4 personer som jag utmanar

Emma
Gustav  Simone Musen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0