Undergången ..



..Är detta undergången för mitt bloggande ? vad tusan är det med mig ? jag är ju annars toppbloggaren nummer ett .. till och med bättre än blondinbella :o så vad fan är det som har skett .. nu får jag kämpa för att komma på ett inlägg ens.. annars brukar det bara spruta ut känns det som ..

Idag så vaknade jag vid halv fyra - fyra ungefär .. helt död .. hade en kroppstemperatur på 38 nästan 39 grader ... vilket inte alls bådar speciellt gott.. jag var yr mådde illa .. och allmänd hängig .. men jag kämpade mig ner till mamma .. hon kollade min kroppstemperatur igen .. för att vara säker på att jag inte yrade för henne bara .. och jovisst .. 38,8 stod det på den lilla skärmen .. mamma gick och hämtade ett stort glas alldeles för söt stark saft .. och två aldedon .. jag svalde dom snällt .. och satte mig i soffan .. ett tag .. bestämde mig för att försöka äta något .. så mamma går med mig in i köket och ger mig yoghurt .. vanlij yoghurt som är så söt i sig .. sockrar hon sönder .. med motivationen om att jag behöver höja min sockerhalt i blodet .. så jag slutar vara yr .. .sätter mig snällt och äter denna socker blandning som innehöll så mkt strösocker att det knastrade haha .. men ja klagar inte för de .. för de var Göttans hihi .. !

Satt nere ett tag och begav mig sedan upp för att fräsha upp mig lite .. och försöka få på mig lite klädtrasor ..så bagav jag mig till hållplatsen för att skutta på bussen .. även nu alldeles yr och hängig .. men men .,. jag kämpade .. av på stan och behav mig nedåt till buss nummer 13 .. jag missade 3 bussar .. från 12ans hållplats .. jag mötte massa folk som jag var tvungen att prata med .. och sådant :P men fan inte gjorde de så mkt .. jag hade ju all tid i världen .. haha .. så upp på läkerol ..yrade runt där ett tag ..hittade Johan .. så han fick underhålla mig .. sedan kom Cicci .. hihi .. och matchen började ..  jag kan säga 2 ord om matchen .. det räcker TACKA LÄRKING! fy bubblan .. är det någon domare som dömmer så många brynäs matcher under en säsong som han gör ? ursh och fy.. det var första gången EVER .. jag lovar i världshistorien .. som jag lämnade en match före den slutade ..ursh och fy ..

Vi gick i varje fall och mötte HerrW som så snällt hade kommit för att hämta mig , Cicci och Edvall.. efter lite letande och massa smärta så hittade vi honom .. hoppade in i bilen som var ap kall .. hela bilturen bestod utav tjafs och gnäll från oss alla .. ^^
  • Edvall - Svettades och Låtbyte
  • Cicci - Svettades
  • Tommy - Svettades
  • Jag - Frös sönder och hade ont

Sedan lämnade vi av båda två.. HerrW och jag satt kvar och pratade ett tag .. eller ett långt tag .. han blir trevligare och trevligare att prata med för varje dag som går .. haha .. sedan begav vi oss hem till mig .. då han skulle ha min mobil täääälääääfåååån.. hihi ..jag sprang upp satte mig här .. och började diskutrera matchen med Ekman haha .. har fipplat lite med intrnääät nu ett par timmar .. oj ganska många timmar ser jag nu .. ska sätta på en serie och försöka somna .. då jag gett mamma stränga order om att hon måste väcka mig så jag kan ringa ams och Hc imörra ..

Piiiiiisooooovt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0