Today !



Hm .. dagen började med att göra nada ..

Nej men aja idag .. har jag ägnat dagen åt att smsa , kolla på serier .. mina kära serier .. ååh vad jag tycker om dom ! idag blev det privileged och 90210 så jävla bra seriere :D

Sedan så var jag med HerrW nu på kvällssnåret och kollade på aah först 90210 då .. och sedan mirrors .. som råkar vara en sjukt läskig film och inte blir det bättre av att båda vi är rädda som små barn för läskigheter och dyligt ingen bra kombo när det gäller en tom lägenhet och mörker.. fy tusan ..

Nu ska jag kolla på serien true blood där snygga skarsgård är med. . och så ska jag även kolla på OC ! båda serierna
som herrW var snäll och kirrade åt mig idag :D hihi thanks för det !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0