Sprutnålar



Ursha .. jag var nyss nere med mamma .. hon ropade ned mig .. för att "kontrollera" att jag visste hur hennes spruta fungerade .. men hallå .. så fort hon får en ny .. så kollar hon så att jag kan den .. de har hon gjort i alla år .. hon vet att jag vet vart man ska sticka och hela faderullan .. så varför just nu .. ? aja det kan man ju fråga sig

Var i varje fall ner nu och byggde ihop en isärplockad och tom spruta .. och tvingades sticka henne .. ursh jag verkligen hatar att behöva göra det .. men men .. vill hon vara säker på att jag kan det .. så är det väl bäst att bevisa det ..

Menar jag har bara kunnat tagit hand om henne sedan innan min lillebror föddes .. och han fick hon när jag var fyra år .. eller aah .. för att vara ordenlig så fyllde jag fyra år 18 dagar efter ..men det bevisar ju bara .. jag var duktig .. och kunde ta hand om min mamma redan när jag var 3 .. jag kommer ihåg en sak . som alla allltid berättade för mig förut .. att jag och mamma var hos mormor .. och hon var gravid .. och fick antingen för högt eller för lågt blodsocker .. och min mormor fick panik och ringde och stortjöt i tele för pappa .. hon som tagit hand om mamma sedan hon var 11 .. visste inte hur hon skulle göra .. men jag som var typ 3 visste precis .. haha

För er som inte fattat .. så har min mamma diabetes .. och har haft det sedan hon var 11 år .. så i 34 år har min mamma haft denna sjukdom ..
Kul fakta va ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0