Mitt hår ..



Änterligen så har mamma rett ut mitt hår .. ända sedan jag färgade det svart i förra veckan så har det bara blivit tovigare och tovigare .. har liksom inte gått att dra en kam/borste genom hela håret .. bara delar utav det ..

Men nu så .. har mamma Kirrat .. det tog sin lilla tid .. som förgylldes utav både skrik gnäll och även tårar .. och jag måste påpeka att jag inte är det minsta håröm annars .. men detta nej ursh .. jag hade tovor som påminnde om dreadlocks nästan .. dock så är det mera pli på dom än vad det var på mina ruggiga tovor . hur dom har kunnat uppkomma har jag dock ingen aning om :o hoppas att dom inte kommer tillbaka :D ihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0