Kvällen..



Denna Kväll har jag spenderat med att tycka synd om mig själv .. gå ut och gå.. laga mat .. färga håret .. pratat massvis .. kollat på serier .. umgåtts .. smsat ..och allt detta har större delen av kvällen innerfattat att jag varit med HerrW ..

Han skulle även hjälpt mig med datan .. men de gick inge vidare .. för det glömde vi typ bort blev hungriga oh lagade mat .. eller ja .. okej jag lagade väl det mesta .. han stekte lite köttfärs .. så gjorde vi Taco paj .. gudomligt gott om jag får säga det själv :D hihi nästan något jag skulle leva på om jag kunde..

får se vad som händer nu .. skulle behöva sova .. men konsigt nog så är jag inge trött längre .. jag somnade nästan i bilen hem .. men nu är jag pigg och sprallig .. har ägnat tiden hemma åt att prata i telefonen och att försöka gnussa bort mina fina märken i ansiktet efter färgningen .. som jag förövrigt är jätte nöjd med :D jag tycker jag passar massa bra i det .. eftersom att jag typ har mjölk vit hy .. så ser jag ut typ som snövit haha .. (om man använder lite fantasi) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0