Just ja..



Jag tycker otroligt mycket synd om mig själv !! ..

då det inte kommer några serier alls denna vecka :( och det kommer därför vara en otroligt lång vecka .. menar inga serier plus att jag är sjuk är ingen bra kombination alls ju .. jag vill bara ha helg nu !! jag vill vara med min BFF och bygga pärlplattor och kolla på film och äta Pizza möjligen kan det finnas burk cola med .. vilket alltid är ett plus haha ..
Tur för mig att jag har några andra kompisar i varje fall .. som kan underhålla mig under veckan .. då jag går och drömmer mig bort om vilka nintendo figurer jag ska bygga härnäst haha


Svampen som denna är byggd .. dock av BFF .. men jag byggde en alternativ som var självlysande , rosa och blå haha .. ska bli flera svampar .. dock :P hiih ..



jag vill bygga typ allt som finns på denna bild med .. :P Bilden lånade jag lite snällt från .. Denna sida



Speciellt den bruna svampen hiih.. ska även försöka mig på att bygga svampen som sitter ihop med en annan .. från super mario ETT .. första gången man träffar på den svampen , är i andra banan på första världen .. det första man gör då är att träffa på denna sorts svamp .. alla vet vad jag menar va ?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0