Happy Happy Cheerleader



Något att satsa på kanske ? .. Verkar lite som att folk vill att jag ska göra det .. känner att jag inte pallar med att leva upp till folks förväntningar om mig just nu .. jag vet att folk oftast förväntar sig att jag verkligen ska vara denna happy happy cheerleader ! men när det inte alltid går då ? när man känner att det inte funkar ? vad jag gör man då ? .. sluter in sig själv. . tar avsånd ? .. sitter hemma och stirrar in i väggen .. Ja säg mig . .vad tusan gör man ..


Denna helg har varit Crap rätt och slätt .. större delen i varje fall fredagen var crap .. eller inte hela .. halva var rätt okej och trevlig .. : ) menar jag åt ju Pizza och kollade på Let´s dance .. hiih .. och Blondinbella åkte inte ut haha .. och inte Kitty  heller :D så jag är nöjd med det .. Sov dock inget den natten typ .. inte mkt i varje fall .. men men
Lördagen .. Då blev det hockey med Cicci .. vi vann .. Vart dock som det är som vanligt när Honken möter Brynäs för mig .. liksom vem tusan ska jag heja på ? jag hejer självklart på brynäs .. det är ju laget i mitt hjärta typ .. men Hallå HONKEN liksom .. det är HONKEN !! och det är något speciellt med honom.. fråga Cicci bara hon vet hur dum jag är haha .. sedan mitt i matchen .. eller aah slutet av matchen .. fick vi för oss att supa .. vi trodde dock inte så mkt på det .. då vi ingen fest visste och jag var sjuker .. men ah .. Fallet blev endå att jag och hon festade med trevligt folk : ) i andersberg .. med HerrW och Edvall tex .. haha .. var en lyckad kväll .. tills vi bestämde oss för att dra ned  mot krogen ..
Då spårade allt ..
Tänker inget säga ... för det behövs inte ..
Kvällen slutade i varje fall ,.. med att jag var någon Centimeter ifrån att befinna mig på botten utav gavleån ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0