Godmorgon typ..


Eller ah jag har  varit vaken sedan strax före tio imorse , men det är inte före nu som jag förmått mig att klivca upp ur sängen .. det är ju svinkallt utanför täcket så vem klandrar en lixx?  haha
Har varit duktig och bäddat sängen och nu sitter jag och äter en lussebulle haha -gottgott-

Idag ska jag ägna några timmar på dagen åt att leta serier och kolla på dom .. eftersom att de flesta serier rullade igång igår från usa :D hihi .. sedan hade jag planerat på att träffa min fräääänd som sedan försvinner spårlöst en sisådär 50 mil bort :o oj oj .. det var tusan långt .. är det så långt ? eller är det fel på eniro ? någon som vet ? :o aah det är långt som fan i varje fall .. så jag hade planerat på att försöka umgås med denna.. om det nu går för sig för fräääändääään haha .,. vi får hoppas på det .. annars blir det väl synd för mig antar jag haha .. !

Näe nu ska jag lyssna vidare på timbukt ett tag sedan ska jag göra något vettigt .. kanske diska typ .. :o

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0