Ger upp



Nuså nästan sex timmar efter förra inlägget .. då ger jag upp ..
Verkliiiiiigen .. jag har ledsnat för idag .. har rensat bort det jag inte vill ha i garderoberna .. och nu är det bara att skyffla in det som är rent .. som endå inte får plats .. och sedan plocka undan lite sladdar , städa nattduksbordet och så är mitt rum skinande rent igen .. som det SKA vara .. bara det att jag aldrig lyckas hålla det så .. :o
Jag är helt enkelt för lat när det gäller att plocka in rentvätten och dyligt .. men vem vet .. nu när nästan alla kläder får plats Hoppas vi , Eller i varje fall JAG .. att jag ska lyckas hålla bättre ordning och reda i rummet ^^ men sedan som alltid lixx .. hur ska jag få plats med allt ? haha .. det ordnar sig .. jag får typ köpa en större byrå ? eller en till .. något ordnar sig väl ! det göre ju alltid !

Har kollat på Oth och Gossip girl undertiden jag pillat med kläderna .. och nu ska jag kolla på two and a half men :D
Tusan så jag gillar Charlie .. han är fan min idol nästan tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0