Första januari tjugohundranio



Första dagen på året har gått över ganska så fort om jag får säga det själv ...
Igår så var jag med cicci nykter och skålade in det nya året på torget tillsammans med halva Gävle,
Sedan skulle vi på Efterkepa .. men jag ågnrade mig och ringde ett samtal .. som slutade med att jag hamnade
här .. där jag ännu är , jag befinner mig i gävle .. men jag tänker ikke säga vart .. det är tillräckligt långt bort för att behöva åka bil från stan i varje fall haha .. typ i varje fall .. idag så har det käkats godis och pizza .. även missbrukat coca cola .. burk OFC .. och kollat på tv .. spelat på mitt mobilspel och lyssnat på musik .. chips har det tryckts här med .. haha .. svinit kallt är det med .. så jag har en mega stor tjocktröja på mig .. som är ruggigt snygg om jag får säga det själv .. just nu är det även victoria secrets fasion show på tvn bakom mig .. ska nog ta och kolla lite på den .. medans jag väntar på att få sällis .. hiih ..

Imorgon är det andra januari .. och då ska jag ner på staden och shoppa hade jag tänkt ..
Någon som är sugen på en Häänii fasion show sedan ? haha ;)

Känner att jag vill städa.. men jag vet inte riktigt om jag vågar göra det här .. känns som att jag inkräktar typ .. gör jag det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0