Fäägiiten



Sitter här nu .. äter ostkrokar som fäägiiten fick till ett bra pris på kjorren haha .. dom stora påsarna var nemerligen slut .. så nu stter vi omringade utav påsar här och var hiih .. men gott är det :D

Just nu gick hon nyss ner .. blev kidnappad av mamma min typ ..

Har varit och mött Henke .. och han smider planer .. som han tydligen vill ha mig med på .. så ah vi hoppas att det drar igång så jag får in pengar och så jag har något att göra om dagarna !

Får se  vad fäägiiten och jag muppar igång .. laga mat kanske ? något i varje fall måste vi jööö göööra haha ..


Kommentarer
Postat av: Jonte

Japp nu jäklar skall det bli ordning på bloggen min :) Läser din varje dag btw..

2009-01-08 @ 21:52:57
URL: http://blogg.jonasm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0