Dispyter

Åkte till sthlm för att se Djurgården - Brynäs matchen ..
och jag kan ju säga som sådant att jag har sätt både sämre och bättre matcher .. men denna ligger nog jäkla dåligt till endå .. jag hade det trevligt .. jag var full och glad .. hade hållit mig onykter sedan fredagen vid sjutiden så .. ^^ men aah .. Det var massa trevligt i klacken .. och det var otroligt med Blandade känslor där med.. men men .. sov bort en bit av hemfärden .. och lika bäst var väl det .. Hemma i kära Gefle .. så åkte jag och Pjuko hit till bomhus och köpte Pizza.. tog bussen hem till mig Lata som vi är sedan så plattade jag till håret lite och lämnade väskfan .. så hoppade vi på en buss .. åkte till Patrik och drack lite mera med han och Niklas .. träääävligt .. nog för att Niklas är JÄTTE JÄTTE dum !! Jävla dig Niklas .. fan för dig . .du ska få igen nästa ölspel ! Sedan skulle jag och Cicci till krogen .. men det blev inte så ..

hamnade utanför i bråk med en människa .. och jag kan inte fatta ..

varför mina kvällar numera oftast slutar i KAOS .. total KAAAAOS ..

Och det finns en tjej .. om man ens kan kalla na för det ?! som stör mig så grymt mycket .. hon är så tjock och så ful .. så vidrig så äcklig .. så dum i huvudet att det inte ens borde kunna vara sådant .. hon är inte värd något .. jag vill fan slå ihjäl henne .. hade jag gått in på krogen hade jag faktist flygit på henne .. jag hade skitit i om hon inte gjort mig något den kvällen .. eller som enligt vissa att hon inte gjort mig ett dugg .. men det har hon ! saker som jag inte tänker ta upp nu .. jag är alldeles för glad för de .. ! Men jag förstår mig inte på denna brud .. hoppas hon är borta för gott nu .. hon är i varje fall borta från Msn , mobilen ..hoppas även på livet .. vi får väl se om det som sägs hålles .. !

Annars så är hon :
På festen
På bussen
På krogen
På mobilen
På msn
På samtalslistan

Jag kan fortsätta i en evighet .. men jag orkar inte nu .. jag är för trött och har ont i nacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0