Dagen ..



Hm .. idag har jag gjort nada .. legat i sängen konstant .. sovit till och från .. stirrat ut i rummet och insett att jag behöver städa det .. och det MÅSTE jag ta tag i och göra .. hur dåligt jag än anser att jag mår .. så måste jag ju städa rummet .. jag kan inte .. jag pallar inte jag mår dåligt av att bo i en svinstia .. (okej överdriver lite .. det ligger kanske 10 saker på golvet och jag har kläder i fåtöljen) men det känns stökigt OKEJ ! och såhär vill jag inte ha det .. sedan är det ju stökigt på mitt nattduksbord med .. men det är det ju konstant .. så ah .. men hade tänkt ta tag i detta med .. får se vad som händer .. innan folk börjar vakna imorron bitti hade jag planerat att vara klar med mitt rum ..

Har nyss ätit med .. jag mår bajs illa .. känns som att jag ätit alldeles för mkt .. men jag tror inte att det är för mkt egenterligen .. eller jag vet att det inte är mkt .. men jag käkar nå jävla tabletter som gör att jag blir svinmätt på stört .. jag har ätit en vårrulle .. och känner att det hade räckt med en halv bara .. jag ligger på sängen och är sådär otroligt mätt som man bara brukar bli efter att man ätit typ tacos .. om ni förstår hur jag menar .. liksom överdrivet mätt .. fan .. känns som att jag borde lägga mig och dö ett tag .. kräkas eller vad som hellst bara jag får bort mättheten .. det här är inge kul :(

Så påminnelse till mig själv .. för nästa gång jag planerar på att äta vårrullar .. antingen skippa tabletten innan eller bara äta en halv .. att bara äta en halv är nog det bästa ..

Det är ju inte så att jag tryckt i mig saker hela dagen heller .. detta var det första jag åt idag .. om man inte räknar med att jag svalde tuggummit jag tuggade på tidigare .. och att jag har ätit en halstablett ..

Nej nu måste jag rycka upp mig själv här .. ska nog lägga mig och läsa lite i min bok som jag började läsa igår .. tills jag mår bättre i varje fall .. och sedan som sagt ta ett ryck med rummet .. jag känner för att kolla på film med .. är det någon som har ett tips om vad jag borde se ? Hojta isådanna fall till ! :P

Kommentarer
Postat av: emilie

va vad de för super tabletter du äter då? Är de Liposinol? ir nå annat?

2009-01-15 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0