Crazy !



Galen Crazy allt ... Ursha fy ..

Har suttit här och försökt logga in på mammas telia sida för att kirra lite saker åt henne .. hon som inte är så teknisk på datorer och grejs .. men aah .. så kom hon inte ihåg lösenordet och jag prövade .. och så slutade det hela med att jag fått skicka efter två engångskoder och måste nu vänta i två timmar innan jag kan logga in .. för att det är "spärrat"

Finns det någon som tror att jag kommer komma ihåg att göra detta om två timmar ? eller kommer jag glömma detta helt ? hha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tävlingen är avgjord!

Kolla om du är vinnaren! Har du blivit utvald är du länkad i en vecka framöver, om inte: Prova igen denna vecka!

Länklistan ligger till vänster om inläggen! Det är självklart en ny tävling den här veckan, med samma regler som förra veckan,



Komentera ett inlägg så är du med i utlottningen om att bli länkad i en vecka på bloggen.



Komenterar du fler inlägg har du större chans att vinna!

/Linnea och Hanna

2009-01-05 @ 20:51:39
URL: http://oskyldiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0