Chips och dipp


Sitter här med Både chips och dipp .. känner att jag är dum i huvudet som äter detta .. då jag samtidigt sitter och diskuterar på sms om vikt och viktnedgång ..

Tommy och Edvall har visst slagit vad om tusen kronor om vem som gått ner mest på 3 månader .. jag tror att Tommy kommer vinna .. han är typ jojjobantaren no1 ungefär ..

Men så sitter jag och skriver så glatt till honom att jag gått ner från 73-74 till 65 nu sedan november .. och är yppligt glad över detta .. och att det är typ 5 kilo till så är jag helnöjd tror jag .. men vad tusan gör då chipsen och dippen brevid mig ? och varför har jag ätit massa godis och skräp nu under julen .. jag har ju ätit skit med allt och alla .. och hällt i mig alkohol.. Detta måste ta ett stopp .. för jag ska ha bort mina överflödiga kilon .. det SKA jag ! och jag vet att jag kommer lyckas .. Annars är det något sjukt fel på mig ..
Jag förstår inte .. varje gång jag sätter igång med detta .. så betyder de där dumma siffrorna så sjukt mkt för mig .. jag vill att det ska stå så lite som möjligt på dom .. men undra om jag skulle bli lycklig .. om det stod typ 37 - 40 kilo på vågen istället för 57-60 ? jag vet att jag är olycklig när det står 68-74 på vågen .. då vill jag inget mera .. men ah .. detta är faktist svårt .. jag vet i varje fall att jag började med 65 som ett delmål .. och 60 är mitt mål ! gärna under 60 sträcket .. bara för att ha lite att kunna gå upp om det är så .. Men kommer jag kunna nöja mig med att stanna på 60 ? eller kommer jag tycka att det är så "kul" att jag fortsätter .. .. vi får helt enkelt hoppas att det inte blir så .. för andras skull..

Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

chips har jag med ;D

2009-01-03 @ 21:57:27
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: Amanda Björk

jag måset nog tyvärr göra henne besviken, det finns inget att göra här ;D vad ska hon jobba med? :D

2009-01-03 @ 22:48:48
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0