Bananer



Är det bara jag .. Eller är gröna bananer fruktansvärt goda ? .. men grymt svåra att skala .. ?

Jag har ätit en halvgrön banan nu .. precis så som jag älskar dom .. MEN .. det har tagit mig nästan en halvtimme att äta upp den här jäkla bananen .. enbart för att den var inbrottsäker .. tusan hädanefter återgår jag till att mamma får skala mina älskade gröna bananer .. det verkar ju bara vara bäst så ..

är jag helt handikappad när det kommer till att öppna saker och ting ?
Jag kan inte öppna en läsk burk .. trots att jag älskar burk läsk...
Jag kan inte
skala bananer .. (dom gröna.) Även fast det är dom som är godast ..
Jag kan inte
skala äpplen .. Men endå så äter jag inte skalet på dom ..


Nej nu ska jag återgå till mitt läsande .. eller kanske börja försöka slita mig .. så att jag kan sova någongång .. menar jag ska snart gå upp ju .. !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0