Yääääääääuk



Denna dag har varit hemsk .. :o eller inte dagen .. utan en del av dagen .. Super mario !! fan jag blir galen .. !! trodde att jag skulle typ dö.. eller kanske inte dö .. men nästan så .. fy fan .. vi var på sista världen igår..och allt var frid och fröjd .. okej det var massvis med svårt och vi fick kämpa sönder .. men ah .. så idag .. när vi ska spela.. vad tusan tror ni har hänt då ? .. jo Nintendot hade gett up !! .. åååh jag blir galen .. allt vi kämpat för..i över en veckans tid känns det som .. var bara helt borta . ursha .. !!
Så det var bara att snällt börja om .. för varva det SKA jag göra det har jag bestämt mig för !! så idag .. har vi ägnat dagen åt att spela super mario 3 till nintendo nes . ! haha vi har kommit till typ värld 6 nu .. utan massa flöjtar och fusk!! hihi .. nu har vi dock fastnat lite på "bossen" men det löser sig.. hihi .. fan mario är typ bäst :o kan man inte ledsna på ju hihi jag ger mig inte före jag varvat detta!! Tusan vilken Tönt jag känner mig som när jag läser vad jag skriver ..

Har annars kollat på Patrik 1,5 i helgen och ätit gott och haft det trevligt  med HerrW.. Mestadels i varje fall

Sedan så en sak till !! jag är en kung på att köra bil .. bara så att alla vet liksom .. det är helt Coolt .. synd för alla som bara längtar efter att få åka bil med mig då .. för jag kommer inte att ta körkort ^hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0