URSH.



Har varit vaken ett tag nu .. eller ja ganska länge faktist .. men det är först nu som jag lyckats ta mig ur sängen .. den är ju så varm och mjuk hehe .. men men .. måste ju kliva upp.. för det blev ju inge färga håret igår .. bara inköp av färg .. så nu hade jag tänkt tvinga Sabiina att färga håret på mig .. och sedan ska hon och jag koka oss själva i bastun hade vi tänkt hehe ..

Får dock se om jag färgar Löshåret idag .. utan hårblås eller om jag gör det imorgon .. med hårblåsen .. glömde den hos herrW igrå .. då han skulle hjälpt mig från början med håret .. blev dock alldeles för sent med det .. då vi först köpte skyffel åt mamma , hårfärg och hockey biljetter , handlade med Edvall och sedan satt hos hans mamma ett tag och lekte med Nalle : ) hihi allt blev alldeles för sent .. vi började kolla på en film .. men innan typ halva hade gått fick han sjutsa hem mig .. för jag kunde inte hålla mig vaken .. :o då är man trött du haha .. om man inte lyckas hålla sig vaken under en komedi ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0