Ujuj



Klev Nyss ut ur duschen .. det rinner vatten av mig .. För jag hann inte torka mig ordenligt haha .. telefonen har ringt som satan medans jag duschat .. under 20 min har jag fått 4 sms och 7 missade samtal .. det 8 svarade jag på .. Tusan .. jag har varit vaken hela morgonen och sådan .. men är det en endaste kotte som ringt mig då?.. Nej .. eller jo .. Henke .. men det missade jag
.. och så ringde polisen .. läskigt tycker jag .. då dom nu vill prata med mig om något som jag anmälde i höstas .. något jag förträngt .. något som jag blev glad över då att de vart nedlagt .. därför undrar jag nu .. varför vill dom prata med mig ? jag har inget att säga.. och jag vill inget.. jag är glad över att jag fått chansen att glömma .. varför ska dom då dra upp det nu ? är det verkligen nödvändigt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0