Sussie hit och Sussie Dit ..


Denna söta  människa påpekar att jagborde nämna henne i min bloggeliblogg ^^  nu är det så att hon har en egen blogg.. men är det någon som på allvar tror att hon uppdaterar den ? Nääe jag tänkte väl det med va..:o haha



SussiesBLOGG

Äh .. Sussie är söt .. hon .. Tänkte faktist ta och åka ned till henne .. någon gång framöver här... ta och supa till rejält och festa med Raggare .. som hon påstår vara helt normala människor .. :o vilket jag inte tror ett dugg på .. .men aah .. som sagt upp till bevis för mig nere i gnällstaden .. ^^ haha

Hanna ♥ Sussie


Kommentarer
Postat av: sussie

haha ja får väl ta att börja skriva i min blogg =P

ja du får ta o komma snart =) längtar så efter dej söto ..

sussie <3 Hanna forever

2009-02-16 @ 02:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0