Super Mario..



ägnade mig lördagskväll åt att kolla på film och spela supermario .. och tusan .. haha .. det är fan kul ! Längesedan det gick såhär bra ju .. W och jag har spelat från början .. utan att fuska .. vi har använt ett moln en gång inget mera ! hihi .. ingen flöjt nada :D känner mig stolt :D hiih .. vi är på isvärlden nu .. så det har ju gått ett antal banor för oss hiih .. STOLT 


Men idag.. får vi se vad som händer och fötter här i mitt liv .. åter står verkligen att märkas .. :o skulle ju hittat på något med någon .. men det blev ju inte så nu verkar det som .. lite tråkigt tycker jag .. men men livet går vidare .. eller är det inte så man säger ? .. ska väl kanske trycka i mig massa tårta eller dyligt .. who knows.. jag har cravings fore Pizza dock .. inte spec bra ..Calzone för att vara exakt dessutom .. med vitsås !! hiih ..

ursh.. Fan ska jag göra.. ju mera jag skriver ..desto ängsligare blir jag fan .. jag har ju nada att göra verkligen känns det som ..alla är hatiska .. eller alla .. Gustav är hatisk .. W  var jag med igår.. Cicci vet jag inte ens om hon lever .. Fäägiit är hos Kimsan och tofflar som vanligt.. Så näe fan jag bäddar ned mig igen och glömmer bort denna dag tror jag ..

Ursh så jag känner mig whining men men .. sådant är livet antar jag.. i varje falll i Häänii world !! ..

Ska ner och gnälla lite på mamma nu .. få se om hon kan hitta på något att göra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0