Sjukhuset..



Kom typ nyss hem .. eller tjaa jag har diskat lite före .. men annars så

Åkte ju som nämnt till sjukhuset imorse .. för att kolla upp och hoppas på att få veta vad det är för fel på mig .. provsvaren som hade kommit .. visade att några värden var lite höga men annars enligt dom så borde jag vara frisk som en nötkärna .. men fallet är ju inte sådant .. doktorn klämde och kännde på mig i över en timmes tid .. kollade hur långt jag kunde böja mig frammåt och grejs .. och det roliga ... jag kan böja mig framåt 3 cm enligt den där doktorn .. han frågade om det mesta och kollade typ Allt .. blev även lite fundersam över att jag gått ned så pass mycket i vikt som jag gjort . och att det inte alls var bra att jag gjort det med mera ..

efter mycket frågor och undersökta saker .. så bestämde han sig för att han behövde kolla mera saker och ha mera prover .. så jag ska in på en till provtagning , magenetröntgen och ett återbesök inom två månader .. fick två olika tabletter utskrivna .. och lite sådant .. ursha ..


En rolig sak som jag kom på när jag var där .. han kollade något med mina lungor med hjälp av ett måttband runt bröstet .. och när han lade dit måttbandet och konstaterade att det var 95 cm runt där .. när jag var som vanligt .. då kom jag på en sak .. 07 vid denna tid ungefär .. så hade jag 105 cm när jag var normal vid bysten .. det är alltså 10 cm som har försvunnit .. jag har gått från en C kupa .. till en liten B eller en A .. Hur är det möjligt liksom ?

ska slänga mig i duschen nu .. måste duscha bort sjukhuset från mig .. sedan även den gröna vätskan som droppat på mig hela bussresan hem .. ursh ursh ursh säger jag bara .. sedan måste jag dammsuga mitt golv .. eller jag kanske borde göra det före .. jag måste ju faktist krypa under sängen .. för jag har väl en ca 5 lepsyl som jag tappat under nätterna där hehe .. not good måste egenterligen städa lite i min garderob med .. ursh .. det är ju bara någon vecka sedan som jag tömde hela och städade .. hur kan det bli så stökigt bums ? aja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0