Saker jag hatar ..



Är dessa samtal inte ens 20 sekunder behöver ett sådant samtal ta heller .. utan detta räcker

" Hej det kommer ta 10 minuter EXTRA , Edvall vill ha hjälp att borra upp en projektor! "

Blir så less på samtal som detta .. :o tusan..inser folk inte att min tid är dyrbar .. att jag inte alls är ett sådant stort fan av att vänta .. HAAAAAAALLÅ ..jag dör typ här .. detta går inte .. och Dessa jävla Chinos bara stirrar på mig .. dom bara skriker .. Haaaaaaaaaaaaanna sätt på dig mig .. jag blir galen jag lovar .. menar vad kommer folk tro om JAG kommer i chinos  ? jag blir verkligen galen ..jag borde kanske ge bort dom .. Cicci borde typ få ta dom .. eller så slänger jag dom .. :o fast fan då kommer Cicci blirsur jag VET jag kan typ gå ut och Meka med en moppe eller bil eller något i den stilen .. och bara Råka spilla Olja som inte går bort på dom .. eller typ supa mig dyngrak och sedan sätta på mig dom och rulla i gräs ..något måste jag göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0