Sådärja



Har varit på sjukan .. blivit snodd på mitt blod .. grinat .. kräkts .. hållit på att dö ..

Ursh .. var hemskt läskigt på sjukan .. fick sitta och vänta i en evithet på att dom skulle låta mig komma in ! så när jag väl kommer in så får jag sitta och vänta ännu längre .. bara sitta och kolla på dessa människor som lika som mig ska få sitt blod bortrövat .. ursh .. sista gången jag gör detta kan jag ju säga !! .. Grinade som en tok , hyperventlierade .. som att de är ovenligt gällande mig mamma fick stå brevid .. och en annan sköterska stod och sade åt mig att andas .. nej fan heller ! ursh .. så måste dom ha ett jäkla urinprov från mig med .. ursh .. jag vill inte .. tänk om det är något fel på mig .. :o de vill jag inte veta i sådanna fall .. klarat mig bra hitintills ju .. så varför ska jag behöva veta nu ?


Har varit hemma lite nu .. duschat och sådant .. nu ska jag torka det sista på håret och platta de .. sedan kuta till bussen och åka till Ams .. lämna in ett papper där typ .. springa till åhlens och kolla en sak åt mammi .. sedan hem .. till min underbariga säng och sova en timme eller två typ .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0