Lördagskväll



Sitter här nu .. kollar på hockeyn .. tycker inte matchen är allt för bra .. vi ligger under .-. och det är ca 10 minuter kvar av sista perioden när jag skriver detta ..


Blir nog utgång för mig ikväll .. med Janne .. eller fest typ .. kanske krog .. får se hur vi orkar .. !
idag har jag inte gjort allt för mkt .. har ju som sagt haft "sportlov" från att blogga och grejs .. men hade tänkt komma igång nu igen .. typ ivarje fall .. lite smått typ ..

Men ah åter till idag .. vaknat .. varit ute och gått .. varit på stan en snabbis med mamma .. ätit hemmalagad mat för första gången på evigheter känns det som .HÖHÖ

aja .. känner mig ruggigt snygg idag förövrligt .. hade tänkt börja dricka lite smått typ nu .. och vänta på att Janne ska bli klar !

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: Brynäsaren :D

Fan,vad snygg du är (;

2009-03-01 @ 09:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0