Lägger ifrån mig datorn och allt .. och hoppas på att få somna ..





Känns som att jag skulle behöva någon som muntrar upp mig lite .. nätterna är hemska .. jag vill bara försvinna och sluta existra under nätterna .. för detta går jag inte längre med på ..

vad hände med tjejen som bara behövde blinka för att få precis som hon vela ? vad hände med den tjejen som var okrossbar .. den som ingen kunde rubba .. hon som visste hennes tron .. den tjejen som alla vela vara .. den som killarna vela ha .. den som alla vela umgås med .. den som gjorde som hon vela .. som klädde sig som hon behagade .. den som inte var rädd för att smälta in .. hon som sa precis vad hon tyckte när hon vela det .. hon som var så duktig på att berätta vilken plats folk borde hålla sig på .. 
Varför hittar jag längre inte mitt sanna jag för ?

Känns meningslöst att ens leva när jag inte är den som jag är född till att vara ..

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Hehe tack :)



Btw, Lejonkungen röjer ;)

2009-02-13 @ 09:37:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0