Knivskarpt


Ligger här på sängen .. kollar ännu på Bert !! .. hihi hade tänkt att pausa lite och slänga mig i duschen eller så för att göra mig till en människa igen.. känner att jag somnar annars  ..Utöver Bert så ligger jag och pratar lite med Moa ! om saker och ting här .. hehe vem som är normal och vem som är onormal ..tror nog att ingen av oss är speciellt onormal om jag får säga det själver .. hihi

Måste även satsa på att få tag på Fäägiiten .. tycker det är dags nu snart så ..

Skulle behöva åka till posten och hämta ut Ciccis present med .. men jag orkar inte .. det är ju inte på det vanliga poststället .. utan vid seglet .. krångligt som tusan för mig att ta mig dit tycker jag.. ursha.. får se om kanske HerrW har lust att köra mig någon dag här. . !  Undra vad hon har för planer tills vi fyller då .. :o Menar vi fyller ju på en tisdag ..så vad kan hon ha för planer tills dess.. :o på onsdagen den veckan ska jag ivarje fall Hoppa flumma med Fäägiiten .. !! :P hiih


8 Dagar kvar ..

Kommentarer
Postat av: Moooiis

Ja du Hanna vi är nog inte så normala.. hihihi<3

2009-02-25 @ 15:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0