jojo...



Idag så är det kirrat .. eller tjaa igår blir det väl .. eftersom att klockan är halv två på natten nu .. men nu är det fixat .. jag har ingen utväxt längre :D hihi .. och så har jag och Sabiina Bastat .. vi har haft sönder några säkringar för pappa Fäägiit men det är sådant som får tas hehe

Har även hittat den perfekta "lägenheten" huset som jag vill bo i NU .. !!  det är uthyrningsdelen i Kenneths hus ^^ ååh både jag och sabiina är som förälskade .. jag har inte varit in i den delen .. sedan dom tog tillbaka trappen och rustade upp lite där.. ååh jag är in love .. jag vill typ ha ett jobb pronto och övertala Kenneth om att jag skulle vara en bra hyresvärd :P och sedan bo där livet ut typ .. eller nej men ett tag åtminstonde .. så söt "lägenhet" helt bedårande :P hiih

Ska försöka sova snart .. ska plugga igen mina öron med proppar och täcka för ögonen med en mask .. borra ned mig själv under mina tio kuddar och gömma mig under täckena sedan ska jag tänka på inget alls och bara sova hade jag tänkt .. hur jag nu ska lyckas med detta .. :o

Får hoppas på att det går .. då jag inte har någon att skriva sms till eller kramas med eller ens titta på .. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0