Jahaaao



Ögonen är trötta jag är trött .. nyduschad , blöt , kall , stressad , lite rädd .. ursha .. jag är helt förvirrad typ ... helt sjukt trött

Men men .. ska väl lägga på ett kol typ , jag måste ju raska på om jag ska hinna med allt .. okej jag behöver väl inte se ut som värsta skönheten på sjukan , men man vet ju aldrig vad för folk man stöter ihop med på bussen dit hehe ;P eller hem :D illa mår jag med för den delen .. kanske är för att jag är så sjuk trött eller så .. Sedan ska jag platta eller inte ? ursh .. om ca 20 min går bussen och här sitter jag  i handduk .. hur ska jag hinna ? :O

Skriver mera sedan så märker vi om jag hunnit eller inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0